Wednesday, February 16, 2011

luahanQ...

Cinta Sejatiku adalah dya...tapi ia telah pergi dan tak akan pernah mungkin kembali..ia adalah kenangan yg sdh harus ku tutup buku cintanya...dya akan mjd kenangan yg indah mskipun jauh,tp kan slalu melekat dlm hatiku...aku tnggalkan dya sbab aku dapat tahu yang dya suda ada teman hidup yang lain...aku terpaksa lepaskan dya demi untuk melihat dya bahagia bsama pmpuan yang dya cintai..walaupun pahit untuk aku telan smuanya..tapi aku sabar dan sabar.....!!! dalam masa yang sama tuhan telah membuka hatiku untuk mencintai lelaki lain..mungkin masih awal untuk aku mendapatkan penggantinya....tapi aku yakin tuhan pasti ada hikmah kenapa dya membuka hatiku untuk orang lain...allahamdullillah aku kini bahagia bersama dya...aku bole mencintai dya lebih daripada lebih daripada aku mencintai lelaki yang aku cintai dulu..mungkin inilah hikmahnya ..:)




cinta...
sesuatu yang sukar untuk dimengertikan..
cinta juga sesuatu yang tidak mudah untuk dimiliki..
kerana...
cinta tidak dapat dipaksa..
cinta hadir secara tiba - tiba..
andai kita terpisah dari orang yang kita cintai..
relakanlah..
kerana..
kita bersunguh mencintai seseorang,kita akan bahagia melihatnya bahagia..
tapi...
andai hati kita tidak rela..
sedarilah..
perasaan itu sebenarnya bukan cinta..
tapi lebih kepada ingin memiliki ..:)

No comments:

Post a Comment