Friday, February 18, 2011

ciNta maTIq..haNya tnGgaL KEnANGaN ..:(

ni la org yang pernah aku sayang dgan sepenuh hatiku...
kami start kapel tanggal 19/05/2008 hingga 02/02/2011..
sayang..hanya tinggal kenangan..memang sukar untuk kita lupakan ma orang yang kita sayang dengan sepenuh hati..time aku bcinta ma dya banyak halangan & rintangan yang kami lalui...hubungan kami terhalang oleh keluarga..keluargaku tidak dapat terima dya apa adanya...keluargaku minta aku lupakan dya...oleh kerana aku sayang dya sangat2 & xmaw kehilangan dya..aku tidak dengar cakap keluagaq..aq tetap ma pendirianq..bab aq tahu tiada orang yang bole bahagiakan aku selain dya...banyak kenangan2 manis & pahit yang sukar untuk aq lu[akan..seumur hidupq bsama dya..aku bahgia bsama dya & dya bahagia bsama aku..hari demi hari..bulan berganti bulan..tahun berganti tahun....hubungan kami retak......!!aku diberitahu yang dya curang ma aku..hadirnya orang ke3..tuhan sak yang tahu betapa hancurnya hatiq time 2..aku x sangka betul dya wat aku begitu..padahal aku setia mati ma dya...dalam masa yang sama dya nda pedulikan aq ..lebih kurang 1 mnggu dya langsung xpedulikan aku..rupanya d sebaliknya dya ada yang lain..hatiq hancur...!!! patah hati aq !!...tidak aku sangka dalam masa yang sama ada orang yang mahu peduli ma aku...oleh sbb aku tlmpau kecewa & sakit hati...aku terima lelaki 2..walaupun sebenarnya hatiq masih sayang & cinta ma dya....aku minta dya lepaskan aku..biarkan aku bsama lelaki lain..aku tahu..dya sakit hati & kecewa dgan keputusanq..sebenarnya jauh dari dalam hatiq aku terima lelaki 2 sbab aku tlampau sakit hati ma dya...bab dya sanggup wat aku trluka........1 hari...tanpa aku sangka2...dya wat aku betul2 teruji...!!
dya btlefon ma pmpn 2 depan2q..dya kasi becakap g aku ma pmpn 2..aku bagi taw pmpn 2..ko jaga la dya bagus2..mgkin dya bole bahagiakan lebih daripada aku bahagiakan dya dulu...sakit hatiq......sakit..hubungan kami berakhir ................................
mungkin ada hikmah d sebaliknya...aku hanya mampu besabar & terus besbar..walaupun sabar e2 bukan mudah untuk kita lalui..
"MeNciNtAimU aDaLah peRkaRa terInDah yANg peRnah beRLAkU daLam hiDupQ..MAnA MungkIn aKu meLuPakAmU SeuMur hiDuPq..kAu la kEkaSih peTama & TERakHirQ..WAlauPun aKu tahU KaU UdAh baHagIa bsaMa peRemPuan laIn.."

2 comments:

  1. sedey sis! sabar jak yaa...ada hikmah juak dsebalik suma 2..ikut kata family adalah keputusan yg paling terbaik sis...:)

    ReplyDelete
  2. thanks...c0z bagI aQ SEmANgat...mUngkIn aDa hiKmah bha Kan d sBalikNya..aQ saBar Jak..:(

    ReplyDelete